Nagroda głowna BraveCampu dla Łucji Samorajczyk z IEiAK UW!
Znamy laureatów 11. edycji BraveCampu i z ogromną radością informujemy, że nagrodę główną (1 miejsce) otrzymała Łucja Samorajczyk, Instytut Etnologii i Antropologii Kulturowej UW, za projekt „Czy rozpoznajesz swoją wieś?”

Studenci i studentki Uniwersytet Warszawski i Warszawski Uniwersytet Medyczny przez blisko tydzień pracowali nad swoimi autorskimi projektami na rozwiązania biznesowe, naukowe czy z zakresu zagadnień społecznych.
16 lutego w Biblioteka Uniwersytecka w Warszawie odbyła się Gala Finałowa Akademii Przedsiębiorczości BraveCamp! Trzy nagrody główne, nagrodę publiczności i nagrodę absolwentów poprzednich edycji BraveCampu zdobyły studentki UW.
- 1 miejsce: Łucja Samorajczyk, Instytut Etnologii i Antropologii Kulturowej UW, za projekt „Czy rozpoznajesz swoją wieś?”
Czy rozpoznajesz swoją wieś? – wieloetapowy projekt społeczny, którego celem będzie stworzenie wystawy, zaczynając od rodzinnej gminy zwyciężczyni - Łyse na Kurpiowszczyźnie. Zgromadzone materiały posłużą jako punkt wyjścia do projektowania aktywności animujących lokalną społeczność np. budowania przestrzeni do rozmowy i dzielenia się historią mówioną.
- 2 miejsce oraz Nagroda Publiczności: Maja Jeśmanowicz, Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, za projekt „QIME”.
QIME (kłajm) – to aplikacja dla rodzin i par, która ma pomóc w znalezieniu miejsc rozrywki i kultury. Jest odpowiedzią na trudności związane z wyborem aktywności i mobilizacją do wyjścia z domu.
- 3 miejsce: Karolina Szczęsna, Wydział Nauk Ekonomicznych, Uniwersytet Warszawski, za projekt „Marketplace dla usług cmentarnych”.
Marketplace dla usług cmentarnych – platforma, która łączy podmioty z całej Polski zajmujące się czyszczeniem nagrobków z osobami, którzy tej usługi potrzebują. Sąsiad, kwiaciarnia, sklep przycmentarny, plebania i to jedynie w największych miastach? – nigdy więcej! Od teraz tylko jedna platforma, w każdym zakątku Polski.
- Nagroda Absolwentów BraveCampu: Karolina Kozieradzki, Wydział Psychologii UW za projekt „Raindrop”.
Projekt „Raindrop” polega na stworzeniu zestawu interaktywnych, fizycznych workbooków do samorozwoju dla młodych dorosłych – rzetelnych, praktycznych i dostępnych cenowo.
- Nagroda specjalna UWRC sp. z o.o.: Szymon Chlebowicz, Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, za projekt „Fundacja proST”.
Fundacja badawcza proST – inicjatywa mającą na celu przesunięcie dyskusji na temat nowych technologii oraz cyfryzacji mocniej w stronę człowieka i społeczeństwa. Fundacja zamierza realizować badania finansowane w ramach konkursów grantowych, prowadzić konsultację i szkolenia dla odpowiedzialnych społecznie firm oraz organizować konferencję promujące debatę pomiędzy nauką i biznesem.
Wielkie gratulacje!
Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji z Finału na facebooku.