Institute of Ethnology and Cultural Anthropology in Warsaw
Published on Institute of Ethnology and Cultural Anthropology in Warsaw (https://etnologia.uw.edu.pl)

Home > Printer-friendly > Być ajentem. O systemie agencyjnym znanej sieci sklepów spożywczych

Być ajentem. O systemie agencyjnym znanej sieci sklepów spożywczych

Być ajentem. O systemie agencyjnym znanej sieci sklepów spożywczych - seminarium jedzeniowe

Posted on: 
05-12-2016
Kategorie: 
Seminarium
Useful information
Organizer: 
IEiAK UW, IFiS PAN
Town: 
Warszawa
Place: 
IEiAK UW, ul. Żurawia 4, s.108
Start date: 
13-12-2016
Time: 
18:00

Serdecznie zapraszamy na kolejne seminarium „Społeczno-kulturowe konteksty praktyk jedzeniowych” (IFIS PAN i IEIAK UW), które odbędzie się we wtorek 13 grudnia w godzinach 18.00-20.00, w sali 108 w Instytucie Etnologii i Antropologii Kulturowej UW przy ul. Żurawiej 4.

Joanna Jurkiewicz wygłosi referat pt.

Być ajentem. O systemie agencyjnym znanej sieci sklepów spożywczych

Komentarz wygłosi dr Katarzyna Górniak

Joanna Jurkiewicz - socjolożka, absolwentka Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Humanistycznych na UMK w Toruniu, autorka badań o systemie agencyjnym spółki Żabka Polska.

dr Katarzyna Górniak - socjolożka, pracuje na Wydziale Administracji i Nauk Społecznych Politechniki Warszawskiej. Zajmuje się ubóstwem, wykluczeniem społecznym oraz zagadnieniami nierówności społecznych. Interesują ją również instytucjonalne i pozainstytucjonalne formy wsparcia. 

Related content 
Seminaria jedzeniowe [1]
Seminaria IEiAK [2]

Source URL: https://etnologia.uw.edu.pl/en/node/4965

Links
[1] https://etnologia.uw.edu.pl/en/node/1234
[2] https://etnologia.uw.edu.pl/en/node/1233